abutell

هزارن مطلب را برای شما شما فراهم نموده ایم تا مطلب خود را سریعتر بیابید.

تحقیق تکلیف شب

#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


28 ص   فهرست مطالب مقدمه بيان مسأله تكليف شب اهميت و ضرورت تحقيق اهداف پژوهش متغيرهاي پژوهش متغير مستقل متغير تابع (وابسته ) متغير تعديل گر تعاريف مفهومي و عملياتي متغيرها تكليف شب تعريف مفهومي تعريف عملياتي تكليف به روش سنتي تكليف به روش فعال پيشرفت تحصيلي تعريف مفهومي فرضيه هاي تحقيق قوانين يادگيري از نظر روانشناسان قانون آمادگي قانون نتيجه يا اثر قانون تمرين و تكرار تاثير تكليف در يادگيري آيا تكليف شب يك ضرورت تربيتي است تمرين شركت فعال رشد تخصصي روابط متقابل شاگرد با والدين خط مشي مقررات روابط عمومي تنبيه ملاك هاي تعيين تكليف تناسب نوع تكليف با نوع درس جايگاه تكليف تصحيح تكاليف تشريح اهداف تكليف فوايد و مضرات تكليف اهداف تكليف نتیجه گیری منابع و مآخذ     مقدمه:    تكليف همواره به عنوان يكي از عوامل مهم در تحقق يادگيري مطرح بوده و در هر دوره متناسب با برداشتي كه از يادگيري وجود داشته، شكل و نوع تكليف نيز متفاوت بوده است. شايد در گذشته اگر دانش آموزي صرفاً موفق به محفوظاتي در ذهن خويش مي شد، تصور مي رفت كه يادگيري …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

abu © 2017 Frontier Theme