abutell

هزارن مطلب را برای شما شما فراهم نموده ایم تا مطلب خود را سریعتر بیابید.

ترجمه مقاله مدیریت دانش تطبیقی در یادگیری بر پایه ی پروژه

#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}

با خرید از سایت یک کد تخفیف برای خریدهای دیگر خود از سایت ما دریافت کنید کد تخفیف بلافاصله بعد از خرید برای شما ارسال می گردد قسمتی از متن تعداد صفحات : 15صفحه فرمت فایل : wordورد Adaptive Knowledge Management of Project-based Learning چکیده: هدف از رویکرد مدیریت دانش تطبیقی (AKM) در یادگیری بر مبنای پروژه (PBL ) این است که موضوع مورد مطالعه را از طریق راهنمایی، القا و تسهیل توسعه ی دانش، مهارت های مسئولیت پذیری و همکاری دانش آموزان شدت ببخشیم. توسعه ی دانش بوسیله ی اکتساب دانش، به مشارکت گذاشتن و استفاده از آن بدست می آید. چهارچوب مفهومی تعیین شده فرآیندی تطبیقی را برای مدیریت دانش تشکیل می دهد. این فرایند، خود-شکلی تطبیقی را برای گروههای مختلف دانش آموزان، برنامه ی ارزیابی مربیان برای پویایی دانش آموزان بصورت انفرادی و گروهی، انتخاب آزمونهای کنترل برای هر دانش آموز ، پروژهای مناسب برای کارهای گروهی و تنظیم پرسشهای کنترل برای سطوح پیچیده ی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

abu © 2017 Frontier Theme