abutell

هزارن مطلب را برای شما شما فراهم نموده ایم تا مطلب خود را سریعتر بیابید.

شیوه های عملیاتی سنجش خلق دانش

#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


              این مقاله در مجله بین المللی «مدیریت دانش» در سال 2009 پاچ شده است. نگارندگان این مقاله خانم میشل و آقای بویل استادان دانشگاه نیوکاسل استرالیا می باشند. مقاله دارای 16 صفحه و چکیده آ ن به قرار زیر است: چکیده: هدف – این مقاله بررسی عملیاتی خلق دانش می‌پردازد. با توجه به اهمیت خلق دانش برای ثروت ملی و شركتها، ارزیابی اندازه گیری آن یك كار ارزشمند است، با این وجود، تحقیق حاضر طیف وسیعی از اندازه گیریها را به كار می برد و این عدم بررسی عملیاتی توافق شده ساختاری مانع برای بررسی تجربی قوی است . هدف این مقاله بررسی روشهای اندازه گیری حال حاضر و ایجاد یك طبقه بندی از ارزیابیهای بوجود آوردن دانش است. طرح/ روش / رویكرد – روش طبقه بندی چهار مرحله‌ای بشرح زیر است . به منظور تولید اطلاعات در مورد ویژگیهای اساسی روش های اندازه گیری، تحقیقات تجربی مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و تجزیه و تحلیل محتوا در مورد اقدامات حاصل شده انجام می گیرد. بررسی ادبیات شامل تحقیق كلمات كلیدی در بانگهای اطلاعاتی كتابشناختی است كه یك نمون …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

abu © 2017 Frontier Theme