abutell

هزارن مطلب را برای شما شما فراهم نموده ایم تا مطلب خود را سریعتر بیابید.

پاورپوینت  حسابداری مدیریت(آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه ABC)

#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 59   قسمتی از پاورپوینت :   تعريف ABC هزينه يابی بر مبناي عمليات، از روش های نوين هزينه يابی است . اين روش با بررسي فعاليتهايي که مستقيما“ در فرايند عملياتی دخالت دارند، به ارائه اطلاعات دقيق بهای تمام شده مي پردازد.   تاريخچه ABC از اوايل دهه 80 سازمانها به اين نتيجه رسيدند که برای بقای خود و ارائه خدمات برتر به مشتريانشان بايستی شيوه و فرايندهای خود را بهبود بخشند و ضمن افزايش مستمر کيفيت, هزينه ها را به نحو قابل قبولی پايين آورند. تفکر ايجاد ارتباط بين هزينه ها و فعاليتها در اواخر دهه 60 و اوايل 70 در آثار سالومنز و استاباس ديده شده است اما به صورت آکادميک در دهه 80 مطرح شده است.    مفاهيم ABC vABC چيست ؟ هزينه يابی بر مبنای فعاليت كه داخل ساختار سيستم حسابداری هزينه قرار  می گيرد. آيا ABC يک روش ارزيابی موجودی کالا است؟ اين روش می تواند همانند روش های سنتی برای ارزيابی موجودی کالا استفاده گردد.يا با کمک سيستمهای کامپيوتری فقط برای بدست آوردن اطلاعات بيشتر و دقيق …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 10 =

abu © 2017 Frontier Theme