abutell

هزارن مطلب را برای شما شما فراهم نموده ایم تا مطلب خود را سریعتر بیابید.

چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی

#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


              این مقاله در سال 2012 در یکی از معتبرترین مجلات دنیا به چاپ رسیده است. چکیده: هدف: هدف این مقاله بررسی اجرای چارچوب مدیریت کیفیت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای مدیریت دولتی است. طرح / روش / رویکرد: این مقاله با یک مدل اولیه مبتنی بر فرایند شروع می شود؛ سپس این مدل را با اصول مدیریت کیفیت برای بهبود مستمر بهبود می دهد. با شناسایی عوامل مربوطه از ادبیات، به بررسی سودمندی آن در سیستم مدیریت کیفیت می پردازد. یافته ها: تجزیه و تحلیل تجربی چارچوب، هشت عامل را شناسایی می کند: واقع گرایی در تصمیم گیری، استفاده از ابزارهای کیفیت، توجه به مشتری، رهبری، مشارکت افراد، رویکرد فرایند، همکاری سودمند متقابل تامین کننده و نتایج داخلی. چارچوب نشان می¬دهد که رهبری و توجه به مشتری از آنچه قبلا برای پیاده سازی موفق سیستم مدیریت کیفیت پیش بینی می شد بسیار مهم تر است. محدودیت های تحقیق / مفاهیم: مدیران در سازمان های دولتی باید درک کنند همه سازمان های با کارایی بالا، اعم از خصوصی یا عمومی، اصولا مشتری محور هستند. علاوه بر این، از آنجا که ارتقاء ره …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پانزده =

abu © 2017 Frontier Theme